Ben jij op zoek naar een uitdagende en veelzijdige functie waarin vrijheid en verantwoordelijkheid hand in hand gaan? Dan biedt onze opdrachtgever Even Werkt! een unieke kans voor een gedreven accountmanager met aantoonbare kennis en ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling. In deze rol ben je niet alleen een belangrijke schakel in het versterken van het bestaande team, maar speel je ook een belangrijke rol in de groei en uitbreiding van het bedrijf. Bovendien krijg je de kans om zelfstandig in jouw eigen regio op pad te gaan en deel uit te maken van een dynamische organisatie die volop in ontwikkeling is. Je bent werkzaam binnen het domein Publiekszaken, beter bekend als Burgerzaken. Het aangeven van een geboorte of verlengen van een paspoort is ons allemaal wel bekend, maar er gebeurt nog zoveel meer op de afdeling Publiekszaken, denk aan fraudebestrijding, migratie en de verkiezingen die weer voor de deur staan. Ben jij klaar om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen?
Wat ga je doen?
Als Accountmanager bemiddel je dagelijks specialisten binnen het domein van Publiekszaken. Denk hierbij aan functies zoals: frontoffice medewerker Publiekszaken, backoffice medewerker Publiekszaken, KCC medewerker of een BRP specialist. Daarnaast lever jij een bijdrage aan het opzetten en invullen van een traineeship. Je zorgt ervoor dat je voortdurend in contact bent met jouw opdrachtgevers bij Gemeenten en professionals en je werkt grotendeels vanuit huis en je bent afwisselend onderweg. Jouw werkgebied beslaat de regio Overijssel en een deel van Gelderland. Je bepaald je eigen agenda, je werkt vanuit huis, bent veel onderweg naar opdrachtgevers en periodiek bezoek je ons kantoor in Utrecht voor teamoverleggen. Op dagelijkse basis sta je (telefonisch) in contact met een klein team van gedreven en ambitieuze collega’s.
Jouw kracht ligt in het opbouwen en versterken van professionele relaties. Je denkt vooruit met onze opdrachtgevers en bij organisatieontwikkelingen en veranderingen ben jij daar met de juiste oplossing. Het is van belang dat je deze uitdagingen aanpakt, zodat opdrachtgevers als eerste aan jou denken voor hun vacatures en vragen. Je werkt zelfstandig in jouw eigen regio en hebt een 360 graden rol als het aankomt op het voorstellen van kandidaten bij jouw opdrachtgever. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Relatiebeheer & acquisitie
- Onderhouden van sterke relaties met bestaande opdrachtgevers en kandidaten
- Opbouwen van relaties met nieuwe opdrachtgevers en Gemeenten.
Werven en Selecteren
- Actief zoeken naar geschikte kandidaten voor openstaande vacatures binnen het domein publiekszaken.
- Het hele wervingsproces varieert van A tot Z: van vacaturetekst schrijven of opstellen, plaatsen van de vacatures, het screenen van cv’s, telefonische interviews, en persoonlijke gesprekken om de juiste match te vinden.
- Het coördineren van sollicitatiegesprekken.
- Het onderhandelen over salarissen en arbeidsvoorwaarden.
Klantbehoeften Identificeren
- Luisteren naar opdrachtgevers om hun specifieke personeelsbehoeften te begrijpen en oplossingen op maat aan te bieden op het gebied van detachering.
- Uitbreiden van de dienstverlening bij opdrachtgevers.
- Het bieden van advies aan klanten en op het gebied van arbeidsmarktontwikkelingen, salaris, benchmarking en carrièreadvies.
Contractonderhandeling
- Onderhandelen over arbeidscontracten met zowel klanten als kandidaten, waarbij rekening wordt gehouden met salaris, voordelen en andere voorwaarden.
Rapportage en Administratie
- Bijhouden van administratie en rapportages over klantinteracties, kandidaat profielen en andere relevante gegevens.
Marktonderzoek
- Het volgen van trends in de arbeidsmarkt en de detacheringsbranche om proactief te kunnen inspelen op veranderingen en kansen.
Kwaliteitsborging
- Zorgen voor een hoge mate van klanttevredenheid door de prestaties van gedetacheerde medewerkers te monitoren en eventuele problemen proactief aan te pakken.
Netwerken
- Deelnemen aan netwerkevenementen, branchebijeenkomsten en conferenties om nieuwe zakelijke kansen te identificeren en het professionele netwerk uit te breiden.
Wat neem jij mee?
- HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal twee jaar commerciële werkervaring in de arbeidsbemiddeling.
- Ervaring met gemeenten of Publiekszaken is een pré
- Een beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week.
- In het bezit van rijbewijs B en reisbereid.
- Woonachtig in de regio Gelderland of Overijssel.
- Sterke communicatieve eigenschappen, ambitieus, zelfstandig, gemotiveerd, resultaatgericht en niet onbelangrijk je bezit een gezonde dosis humor.
Wat kun jij verwachten?
- Een vast dienstverband (onbepaalde tijd) tussen de 32 en 40 uur per week.
- Een salaris vanaf €4.000- bruto per maand op basis van fulltime en natuurlijk afhankelijk van jouw opleiding, ervaring en ambities. Daarnaast een bonus van maximaal drie maandsalarissen op jaarbasis te behalen.
- Op fulltime basis 25 vakantiedagen.
- Een aantrekkelijk pensioenregeling.
- De mogelijkheid om je eigen agenda in te delen en te beheren.
- Een auto van de zaak.
- Een laptop en telefoon van de zaak.
- Deelname aan jaarlijkse events en congressen.
- Ontelbare doorgroeimogelijkheden in diverse functies.
Over onze opdrachtgever
“Als accountmanager bij Even Werkt! ben je ondernemer binnen de onderneming. Vrijheid komt hierin samen met verantwoordelijkheid. Vrijwel dagelijks spreek je nieuwe mensen. Zowel kandidaten, collega’s als opdrachtgevers. Het geeft mij veel energie als daar de ideale match uit komt”.
Even Werkt! is dé specialist in Publiekszaken. Dat toont zich in de medewerkers die zij bij meer dan 100 gemeenten detacheren, maar ook in hun rol als adviespartner en opleidingsinstituut voor elke afdeling en medewerker Burgerzaken binnen Nederland. Werken in de publieke sector is een uitdaging. Als vraagbaak, helpende hand, steun en toeverlaat, adviseur en vooral betrokken dienstverlener staan zij mensen bij in gemeentehuizen en -kantoren. Het vak kent veel gebieden waarin zij zich specialiseren. Even Werkt! heeft als enig gespecialiseerd bureau een uitgebreid aanbod aan vacatures. Of je nu net afgestudeerd bent, of al inmiddels de nodige ervaring hebt opgedaan. Zij staan naast hun opdrachtgevers en denken graag mee met een blik op de toekomst van Burgerzaken. Even Werkt! werkt exclusief voor gemeenten. Daar zit hun kracht. Zij kennen het vak, het werk en de uitdagingen. Zij gaan altijd voor de juiste medewerker op de juiste plek en adviseren hierover.
Meer weten of direct solliciteren?
Voel jij je aangesproken, krijg jij energie van deze rol en pas je in bovenstaand profiel? Dan ga ik heel graag met je in gesprek. Kom direct in contact en gebruik de WhatsApp direct button. Liever contact per mail? Dan kun je mailen naar: laurie@therecruitmentagency.nl. Bellen kan ook! Via 085-24 60 311 of via 06-46742911 en vraag naar Laurie Meiring. Overweeg je een overstap, maar heb je nog vragen of ben je nog niet geheel overtuigd? Neem dan contact met ons op dan plannen we graag een informele koffieafspraak met je in.